Extra volym

 
Haha, här ser det visst ut som att jag försökt få någon typ av extra volym i Evelinas hår. Så är alltså inte fallet. Hon kom hem från dagis, efter att ha varit ute mer eller mindre hela dagen, då ser man ut sån. Tydligen. Tror hon varit väldigt varmt/svett. Det är en svår årstid nu. I solen kan man tro att det inte är nödvändigt med mössa, men då tar man grundligt fel och ligger nog ett par dagar i sängen efteråt. Det är som att be om en förkyldning.
Här är ett bevis på att ialla fall Evelina går med mössa på sig, trots solen!
 
 
Jag har precis kommit hem från Furuset. Tog mig en promenad dit efter att jag lämnat Evelina. Lämnade tillbaka en film jag lånat på biblioteket. Trodde inte jag skulle komma hem igen. Ryggen värkte något fruktansvärt! Men det gick tydligen, för här sitter jag nu i soffan hemma. Det är så jobbigt att vara orörlig. Längtar tills jag kan gå långa promenader med barnvagn, inte långt kvar nu. Och då är det förmodligen mycket bättre väder. Mmm!
 
Kramar till er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0