Bilprovning

 
Om jag är nervös inför Bilprovningen som ska äga rum idag kl 15:40 i Lysekil? Svar, ja! Inte för att jag tror att bilen inte går igenom, mer för att jag har väldigt dåligt med tid att få fixat den om det skulle vara något riktigt fel.
Jag har ett orosmoment, dock tror jag inte de säger något om det på besiktningen, men man vet aldrig. De ändrar regler över natten på allt nu för tiden så jag vågar inte ta ut något i förskott. Det är ialla fall något jag måste prioritera att fixa under sommaren, kosta vad det kosta vill.
Ni kan väl hålla en tumme eller två för min skull idag ialla fall? Tack på förhand!
 
 
Hm. Denna bilden var jättesuddig på Evelina så jag gjorde helt enkelt om det till ett "antikt foto" istället. Tycker det kan bli ganska stiligt ibland, vad tycker ni? Jag tycker det blir lite 70-tals stuk över den när det från början är ganska suddigt och basfärgerna "skriker ut", alltså den röda tonen och den gula som vi ser här, hänger ni med?
Kramar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0