Årstiderna som försvann

 
Goddag onsdag! Idag vaknade vi upp till ett riktigt snöoväder. Snön virvlar runt på utsidan och det där sköna påskvädret som vi alltid har kommer nog inte hinna i tid. Om jag ska vara ärlig så känns det nästan som att väderguden har tänkt hoppa över både våren och sommaren, ialla fall om det ska fortsätta såhär. Men det kan såklart slå om fortare än man tror. Jag är glad att jag inte köpt att för våriga kläder till lillebror, för det blir nästan vinterkläder istället som får packas med. Haha. Galet hur olikt det kan vara, bara från ett år till ett annat.
 
Ja, igår började jag packa födselsbagen till ankomsten. Man vet aldrig när det blir. Och från och med nu kan det egentligen hända när som helst. Spännande och skrämmande på samma gång. Mest spännande såklart! Min gissning är att det inte blir före 1:a maj, men samtidigt så känns det som att jag inte kommer gå hela tiden ut...
 
 
Jag var bara tvungen att lägga ut dessa gosebilderna på Pappa och dotter. Hur söta är de inte? Tror jag tog bilderna i måndags. Mina fina älskade sötnosar. Älskar er!
 
Hoppas onsdagen upplever era förväntningar. Vi ska på möte med Görans revisor kl 13 idag.
Kramar i mängder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0