Aker brygge

 
Idag har vi nästan varit ute hela dagen. Vi tog oss en tur ner till Vippetangen runt 12 tiden och gick hela vägen till Aker brygge och den till ända, sen gick vi tillbaka igen. Det är nog närmare 7 km. Jag kan säga att jag kände det i ryggen det sista, annars gick det väldigt bra och det var hur skönt som helst. Det har varit sol men blåsigt. På vägen tillbaka somnade Evelina i vagnen, som jag tog med mig för säkerhets skull. Hon fick sova en halvtimme och blev jättesur när vi sedan väckte henne. Stackars. Hon var på dåligt humör efteråt som höll i sig fram till vi kom hem. Jag gosade upp mig i soffan tillsammans med henne när vi kom hem och hon fick en isglass och en flaska välling. Det hjälpte! Nu sover hon gott i sin säng efter att ha varit ute i 5 timmar. Jag är jättetrött så jag förstår att hon var nanig. Har dessutom ont i huvudet efter den konstanta och kalla blåsten. Brr.
 
Nyligen kom jag upp ur badkaret där jag legat i 40 minuter i varmt vatten. Underbart! Jag hör att sängen börjat viska och den viskningen blir högre och högre. Inte länge kvar tills jag går och får tyst på den känner jag.
 
 
 
Vi sätter punkt för en jättemysig hemma helg. Imorgon är det läkarbesök och pakethämtning som gäller här!
Trevlig söndagskväll. Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0