Tvåbarnsmamma på riktigt

 
I veckan har jag verkligen fått känna på hur det är att vara tvåbarnsmamma på riktigt. En hel vecka med nattning, blöjbyten och gråt - helt själv. Ja, Göran har ju varit hemma och jobbat medan vi har myst i Lysekil. Jag måste säga det har gått över all förväntan. Pappa har åkt med mig mycket då jag skulle handla och sånt. Ialla fall i början av veckan då jag var dålig (mjölkstockning - AJ!). Sen tuffade jag till mig och gjorde det själv. Evelina har verkligen varit duktig och hjälpt mig massor. Hon ska ha beröm för det alltså!
 
 
Här får ni se en vaken Emil (med lite hormonutslag i ansiktet) för omävxlings skull. Haha. Han är mestadels sovit ute på dagarna vilket har resulterat i flera timmars sovning. Underbart! Så nu när vi kom hem här igår får vi komma på något nytt för att få honom att sova, den lille luringen som så gärna vill vara vaken eller ialla fall tätt intill. <3
Inatt sov han från 21-03 och sen till 06 och så 07.30. Helt fantastisk natt! Jag är helt utvilad och på väldigt bra humör. Sömn är viktigt och jag blir som sagt ett monster utan den... Vem blir inte det?
 
Kramar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0