Träning

 
Idag har träning stått på morgonens schema, ja för både stor och liten som ni ser här under. Jag hade riktigt tur med min promenad måste jag säga. Jag gick ut kl 09 och kom tillbaka kl 10, gick då till affären. När jag var färdig där och kom ut så hade det börjat duggregna lite. När jag kom upp i lägenheten och såg ut så spöregnade det! Snacka om tur. Haha.
 
Jag var på posten och hämtade ut ett paket från Goboken. Där i låg bla. det ni ser på bilden, tillsammans med en boll och 5 st böcker, för endast 49kr! Fynd. Så nu har Emil något att se på när han ligger på magen. Det blir roligare då, sa han.
Imorgon ska Evelina på kalas, 12-15, då ska jag försöka gå mig en sväng under tiden, om vädret tillåter då.
 
Förresten - Glad midsommar!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0