Gladfis

 
Vi har visst fått en riktig gladfis här! Han ler hela tiden när vi pratar till honom och gör "roliga grimaser". Riktigt kul med en sån vändning. Jag som trodde jag hade fått ett kolikbarn. Undra egentligen vad det var som gjorde honom grinig och luftig i magen. Måste varit något som jag ätit eller så. Men eftersom jag skriver upp vad jag äter varje dag så är det fortfarande ett olöst mysterium då jag inte ändrat på min kost. Bara slutat dricka mjölk, men endast intag av mjölk kan han väl inte reagera på? I så fall skulle väl alla mjölkprodukter slutas med? Nåväl. Utan att spekulera i det för mycket så kan jag säga att allt blivit bättre eller stabiliserat sig rejält här hemma. Vilket jag tycker är urskönt! Mellan 19-21 är det fortfarande lite jobbigt här hemma med lite tårar, men det kan jag leva med ett par veckor till. Sålänge jag har en så glad och go kille resten av dygnet. <3
 
 
Idag har vi varit och köpt en tvättmaskin! Nu är det bara en diskmaskin vi ska inhandla också. Vi har dock inte hittat någon som passat oss riktigt. Vi ska leta vidare nästa vecka. Göran har jobbat mycket extra denna veckan så det var först idag vi kom oss ut för att se. Det blev ialla fall en Samsung maskin till 5100kr. Vi fick 1000kr rabatt av killen som sålde den till oss. Schysst! Vi hade säkert kunnat få ner den lite till i pris då han erbjöd sig att ge oss den till ett bra pris utan att vi ens börjat "pruta". Men det blev en riktigt fin och fräsch maskin!
 
Vad tycks?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0