En veckas städning

 
Nu är jag färdig med veckans städning! Har städat toaletten, vikt torr tvätt, tvättat ny maskin med tvätt, dammsugit och dammtorkat lite. Känner mig väldigt nöjd. Emil sov till susandet av dammsugaren. Dock märker jag att han har lite ont i magen för han vaknar titt som tätt men har ögonen stängda och drar benen mot magen. Stackars. Inte lätt när man egentligen bara vill sova. <3
 
Jag har varit en sväng på apoteket och även köpt en present till de vi ska till på lördag. Vi ska hem till Görans kusin och hans familj och grilla. De har en dotter som är en månad yngre än Evelina och en dotter som är en månad äldre än Emil. Ganska kul då vi inte alls planerat det så!
 
 
Avnjuter en god lunch nu... Mums.
Kramar till er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma Mode Skärgårdsliv

Ja den är såå fin! Och så jäkla skön, och det syns ju som sagt inte alls att det är en amningstopp. Jag helammar Noomi fortfarande ja, har inte vägt mig på evigheter men var tvungen att göra det nu bara för att (sådär smart när jag just ätit middag och är PROPPmätt, haha), men har nåt kilo kvar. Med Elliot gick jag ner alla kilon plus några till (ca 14-15, gick upp ungefär lika denna gång) på knappt två månader. Men den här gången är jag så mycket mer hungrig (och onyttig!) och äter nog mycket mer än då.. haha. Men ja, känns rätt oväsentligt och jag lägger inte så stor vikt vid vad jag väger:) Är nöjd att jag får på mig dom flesta jeansen jag har och att magen är relativt platt:)

2013-06-13 @ 17:51:34
Postat av: Hanna Z | Mamma Mode Skärgårdsliv

Ja den är såå fin! Och så jäkla skön, och det syns ju som sagt inte alls att det är en amningstopp. Jag helammar Noomi fortfarande ja, har inte vägt mig på evigheter men var tvungen att göra det nu bara för att (sådär smart när jag just ätit middag och är PROPPmätt, haha), men har nåt kilo kvar. Med Elliot gick jag ner alla kilon plus några till (ca 14-15, gick upp ungefär lika denna gång) på knappt två månader. Men den här gången är jag så mycket mer hungrig (och onyttig!) och äter nog mycket mer än då.. haha. Men ja, känns rätt oväsentligt och jag lägger inte så stor vikt vid vad jag väger:) Är nöjd att jag får på mig dom flesta jeansen jag har och att magen är relativt platt:)

2013-06-13 @ 17:51:52
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0