Som en prinsessa

Så här blev Evelinas säng när den kom på plats och var färdigbäddad. Jag kan säga att Evelina blev enormt överraskad när hon kom hem igår. Det var väldigt kul att se de stora ögonen och munnen som åkte ner till knäna när hon kom innanför dörren. Det var dock lite läskigt att ligga i den när mamma gick ut ur rummet. Men eftersom hon kom in med (väldigt) jämna mellanrum, för att se till att allt stod bra till, så gick det fint att till slut somna. Speciellt med dörren på glänt tills djupa andetag hördes där innifrån! Mitt lilla hjärta, hon har verkligen sovit, som den lilla prinsessan hon är, inatt. Kl 06.10 kom hon intrippandes till mig. Jag satte på tv:n för henne och sov vidare till närmare kl 9. 
 
Jag håller precis på med första dagsovningen i den nya sängen och tycker mig nog höra små ljud innifrån rummet, men tror hon somnar snart med tanke på den tidiga morgonen!
Det har verkligen gått bättre än väntat då jag var förberedd på att vi skulle få lägga henne i bebissängen som hon är van vid. Men hon överraskar oss verkligen, dag efter dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0