Lunchtid

Jag och Evelina har varit ute en liten sväng och kastat tidningar och annan papp som höll på att rinna över. Tänk så lätt det är att bara dra med sig en påse när man ändå ska ner och ut. Vi korsade vägen och gick in i butiken rakt över gatan - Europris. Jag är i behov av en ny borste. "Knopparna" eller "tänderna" på den borsten jag har nu flyger av en efter en varje gång jag borstar håret och minst hälften är därför nu borta.
De hade ingen borste... Ingen som jag kan använda till mitt hår ialla fall.
Dock fick jag med mig det andra vi skulle ha. Ett par allvädersstövlar till Evelina. De hon har nu är små. Det går inte att ha en tjockare socka i. Så då köpte jag hellre ett par nya! Ett par svarta. Jättefina.
 
Humöret var på väg ner kände jag. För att få fylla på lite av energiförrådet stoppar jag i mig detta till lunch.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0