Fruktsallad

Idag går jag in i v 27. Tiden bara springer iväg. Det är med både längtan och lite nervositet som vi snart går in på upploppet. Man vet aldrig hur det kommer bli. Ett helt oskrivet blad som allt efter som ska fyllas.
 
Jag har precis gått igenom lådor/påsar/kartonger av Evelinas gamla kläder som hon hade när hon var bebis. Tror det var närmare 6 kartonger som skulle gås igenom. Det var en väldigt mysig stund vi hade när även Evelina hjälpte till. Jag frågade henne: Tycker du att lillebror kan ha den? Och hon svarade: Åå mamma, lillebor ha den! Så himla sött. Jag tror det är väldigt viktigt att involvera henne så hon känner sig delaktig och inte blir åtsidosatt. Tänk att hon ska bli storasyster snart. Min lilla flicka! <3
 
Vi ska snart ut och tvätta bilar nu strax. Lillan ska bara vakna efter middagsluren, ni vet den som är sååå tråkig men sååå nyttig och välbehövlig. Det är alltid strejk innan hon somnat och samma strejk när hon sen ska upp igen. Haha. De är så konstiga de små liven.
 
Detta blev min energipåfyllning idag. Så gott med den syrliga keson och den söta bananen och vindruvorna. Mums! Jag gjorde även en fruksallad till Evelina som hon ska få när vi åker ut.
Vad ska ni hitta på idag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0