Födelsedagsbarnet

Idag är det jag som är födelsedagsbarnet. Inte mindre än 26 år blir jag idag. Jag går med stormsteg mot 30 bast. Skrämmande... Idag är det ialla fall jag som ska bli ompysslad och få ligga på soffan med benen högt och få druvor serverade och svalkad med palmblad, right? Pyttsan! Det tror jag knappast händer. Men jag kan bidra till att det ialla fall kommer god mat på bordet och bra stämning runt det. Det räcker i massvis för mig.
 
 
Jag har idag varit och köpt en avskedspresent till en underbar tjej som jobbar sista dagen på torsdag. Det är med stor sorg som jag tar farväl med henne. Hon ska flytta nedåt i landet och börja jobba som assisterande chef i en butik. Önskar henne all lycka till vidare med nytt jobb och giftemål till sommaren. Min Georgeta!
 
Äntligen fick jag idag tag på en ny borste! Som jag letat efter den borsten, men på TGR fann vi varandra.
För att unna mig själv något extra slog jag på stort och köpte en ny parfym. En favorit i repris kan man väl säga. Gucci Flora, underbar frisk och fräsh doft från Esthetique. Fick även med mig en present för att jag inte kunde låta bli att berätta att parfymen var present till mig själv från mig själv, idag. Ibland lönar det sig att vara stor i käften. Hehe.
 
Igår fick jag en GPS av Göran. Jag har önskat mig det i flera år. Har fått pengar av mamma för att jag skulle köpa en själv, men de pengarna har bara gått till något annat, som jag säkerligen behövde mer där och då.
Den är ialla fall från Garmin och kostade nästan 3000kr! (Kanske han köpte den i hopp om att få låna den någon dag? Tihi.) Tack min älskade.
 
Nu ska jag återgå till soffan. Jag kan ju inte låta mina vindruvor bli torra. Och heller inte låta den halvnakna mannen stå där och vänta och se dum ut med det stora palmbladet i sin hand...
Ciao!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0