And the winner is...

... Tadaa!
 




Jag och Evelina har nu på för middagen varit runt och provsuttit en del soffor. Men den som var mest attraktiv i både pris och bekvämlighet var utan tvekan den här godbiten. Större än den vi har, det är ingen schäslongsoffa och på så sätt får man sitta bekvämt i hela soffan. Där vi har schäslong-delen nu, sitter vi aldrig. Utan ryggstöd tycker jag personligen att det är obekvämt. Så denna här vann! Den ska bli våran för endast 5999kr.
Jag pratade med en kille på A-möbler, som det heter, och det var inga problem att den stod på deras lager tills jag kunde hämta den, vilket jag kan i slutet av denna månaden. Vi ska mäta lite här hemma dessutom behöver vi vända på matsalsbordet eftersom den långa delen på soffan kommer vara där våran korta del är nu. Det är viktigt att den passar där den ska stå såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0