Uppmärksamhet & Kärlek

 
Jag är så glad i min kaffemaskin som jag fick av mina svärisar när jag fyllde 25år. Nu när jag fyllde 26år så fick jag bla. massa påfyll av kapslar av min älskade sambo. Favoriten är utan tvekan Kaffe Mocha, med lite inslag av choklad. Mums.
Jag fick gjort allt som stod på min to-do-list idag, och lite till faktiskt, skönt är det. Älskar att kunna bocka av de måste som dyker upp. Imorgon ska jag träffa Lene på en fika så då blir det nog inte så mycket avbockat, men heller inget att bocka av!
 
 
Vad tycker ni förresten om min afrikanska blomma som jag köpte tidigare idag? Den kostade 30kr på Rema1000. Tyckte om den grön-gröna färgen och fasongen på blomman. Kunde inte låta bli. Älskar att ha levande blommor runt mig. Speciellt tacksamma sådana, som inte kräver så mycket "uppmärksamhet och kärlek".
 
Jag har verkligen fått upp ögonen för fotograferingen på nytt, speciellt efter att jag fick Tamron objektivet av min pappa i julklapp. Det är så stor skillnad från bild med den och bild med "standard objektivet". Det kommer kanske upp en del knasiga bilder utan direkt innebörd, men det är jag som tycker det är kul att leka och dela.

Hoppas ni har en fin solig tisdag. Den är helt underbar här ialla fall!
Nu ska snart liten hämtas på dagis, men först ska jag in och köpa grädde i affären.
Tjing på er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0