Risifrutti utan mjölk

 
Som nämnt igår fick Evelina vara hemma idag. Jag tror dock att hon börjar bli bättre för det första hon frågade efter när hon öppnat sina blå var välling. Det tar jag som ett gott tecken! Dessutom ville hon smaka på min frukost. Hon fick en egen Risifrutti utan mjölk, som hon åt ett par teskedar av. Det är framsteg från igår. Skönt.
 
I brist på annat får det bli en suddig bild på magen från igår, tagen i soffan, i vecka 30+0. Den är betydligt större när jag står upp kan jag väl tillägga! Haha. Sf-måttet var 29cm i tisdags hos läkaren, exakt i mitten av kurvan.
 
 
Här faller regnet tillsammans med snön och bildar en trevlig slaskröra på marken. Det är inget vara-ute-och-leka väder idag så jag tror vi håller oss inne mestadels. En tur till affären får det bli sen bara.
Usch så slapp man blir av att bara vara hemma dagarna i ända! När vädret blir bättre måste jag ta mig själv i kragen och ändra på det. Men visst är det ganska vanligt att bli orkeslös och energilös när det är trist väder ute? Mig påverkar det ialla fall!
 
Vad hittar ni på första dagen på veckan?
Måndagskramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0