Pepptalk

Sluta deppa börja steppa!
 
Det är väl bara att ta sig i kragen och göra det bästa utav situationen antar jag. Får ta vara på denna tiden som jag har "ledigt". Jag har fått besked att ta det helt lugnt i dessa veckorna framöver. Men det är väl inte direkt ansträngande att sätta sig med en hög papper och sortera? Eller tvätta lite bebiskläder tar inte slut på orken totalt ialla fall. Jag ska göra nytta förnuftigt! Det kunde varit värre.
Jag har precis totalt pratat i telefonen med min mami och papi och får då alltid lite extra pepp & energi!
<3
 
 
Finaste lilla Dollie, och bästa vännen till Evelina, hos pappa förra helgen. De är så otroligt söta tillsammans. 
Finare schäfer får man väl ändå leta efter?
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0