Påsklilja

 
Jag har nyligen kommit hem från Havaristen. Var där med Lene runt 11 tiden och har sen vi var färdiga där åkt runt och letat efter Brannmann Sam eller Postman Pat på film, till Evelina. Hon var så sur och bitter igår kväll, och tjatade om dessa två så jag höll på att bli galen. Idag orkar jag inte höra det igen så börjar hon då tar jag fram filmen, inte innan! Köpte en del fint till henne på Havaristen. Kan ta bild på det och lägga upp senare, men just nu är jag så trött att jag nästan ser i kors. Har varit igång sen jag vaknade och tänkte lyssna på kroppen och ta 30 minuter på soffan. Hoppas Göran kommer hem tids nog så han får hämtat Evelina samtidigt.
 
 
Vad tycker ni om min påsklilja?
Denna söta lilja köpte jag på Havaristen. Den kostade endast 5kr!!! Då kunde jag helt enkelt inte låta bli. Det är nog dock det enda påskpyntet jag ställer till med. Är inte alls lika hysterisk med påsken som med julen.
Men lite påskfint kan man ju ha. Det är lite tidigt, men har jag tur så står denna sig en stund ialla fall! Påsken kommer tidigt iår, sista veckan i mars istället för första i april, som den brukar vara. Undra varför?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0