Olden med Eple

Här hemma har vi hittills pusslat, lekt med dockan, tittat lite fram och tillbaka på barnetv och sprungit fram och tillbaka. Jag ska strax ta mig en tur till affären och byta en mjölk som var sur och köpa römme till maten, antingen idag eller imorgon. Om det bara kunde sluta snöa...
 
Förresten hörrni! Detta måste vara den godaste drickan Norge har! Här har de verkligen lyckats med något, som jag faktiskt inte hittat motsvarande i Sverige. Hemma finns det säkert 20 stycken olika Loka-smaker, men de får ändå inte den friska och fräsha smaken som denna. Säga vad man vill om Norge och det dåliga utbudet med smaker på vissa produkter, men med denna har de ett försprång på Sverige. Synd att de inte kan utveckla och ta fram nya smaker när de är på g. Varför inte jordgubb, blåbär, melon, ananas, vad vet jag.
Det är ialla fall min favorit på de icke-söta drickorna! Jag dricker inte så mycket läsk heller för den delen.
 
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0