Minikläder <3

 
Här kommer en liten bildbomb på det jag köpte i klädesväg tidigare idag! Är verkligen nöjd. Jag kommer lite lågt med köpandet till vi kommit igång och ser vad vi faktiskt behöver, istället för att köpa massa av det vi inte behöver. Jag vet ialla fall att i stl 62 är vi färdiga. Kommer ihåg sist att jag inte fick använt hälften av de plaggen eftersom jag hade så massa i den storleken. Pyamaser är dock nödvändigt i alla storlekar. Vill helst ha naturliga färger och inte köra på med bilar och spiderman med en gång liksom. Vill, som med Evelina, att han ska ha möjlighet att välja lite själv vad han vill ha & leka med. Inte styra in på något spår direkt liksom. Svårt i längden kanske... Försöka går! Allt detta kostade 189kr. Väldigt bra pris med tanke på att den översta bilden med koftan och byxorna till, kostade i full pris 179kr bara den, men var nu nedsatt till 89kr. Kunde inte låta bli helt enkelt. <3
 
 
Kläder till våran lilla krabat, som verkat vara just en akrobat, ialla fall i min mage just nu... <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0