MAM

När man registrerar sig hos MAM, som jag ju gjorde när jag beställde "baby pakken", så får man erbjudande om att köpa denna bröstpumpen + en 250ml flaska + behållare (som man bla. kan frysa in mjölk i om man vill) för 599kr. Jag var på jakt efter en ny pump då jag var tvungen att kasta den jag använde då jag ammade Evelina.
Denna är helt ny på marknaden och ska tydligen vara hur bra som helst. Jag slog till med en gång. Det skulle kostat närmare 800kr om jag köpt produkterna en och en.
Hade jag köpt en pump från Avent/Philips hade den kostat några hundralappar mer. Och jag är heller inte så pigg på att köpa begagnat, inte sånt som är så intimt liksom.
 
 
Efter idag säger jag verkligen tummen upp för MAM. Vi har köpt alla nappar från MAM så vi vet att det är ett bra märke, därför tvekade jag inte på pumpen. Ska verkligen bli spännande att testa.
 
Nu ska jag lägga mig ner på soffan lite.
Norska kramar från mig till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0