Lugn och harmonisk

 
Idag har jag varit hos läkaren igen och det var mycket mycket mycket bättre resultat denna gången. De två proverna han tog var perfekta! Då blir man givetvis lugn och harmonisk igen - skönt. Jag ska tillbaka nästa vecka också, på torsdag. Då upphör sjukskrivningen och vi får se vad som ska göras då, nytt blodtryck skal också tas. Känns tryggt att jag går på jämna kontroller och liksom är under uppsyn.
 
Min lilla Evelina (som förövrigt måste vara i den värsta trotsperioden på LÄNGE) är på dagis idag. Det tror jag hon har gott av. Det är strålande sol ute idag och jag vet att de ska ut och gå tur. Massa nytt syre i kroppen tror jag är en bra hjälp på vägen för henne! Igår åt hon mycket mer mat än hon gjort på hela helgen, så jag såg ingen anledning att ha henne hemma och tråka ut henne ytterligare en dag när hon faktiskt var både pigg och glad imorse.
 
 
Dessa fantastiskt goda vindruvor köpte jag nyss för bara 25kr/kg. Det är nästan halva priset mot normalt. De är dessutom kärnfria och väldigt söta, samtidigt som de inte är allt för mjuka och övermogna. Mums, säger jag.
Jag har själv lust att gå ut en sväng idag och få lite D vitamin - sol - på huden! Först tänkte jag ialla fall tvätta lite inne på toaletten, vika ihop den torra tvätten som bara hänger (ivägen) och våttorka sofforna. Förr så såg vi inte dammet på soffan men nu när vi har skinnsoffor lägger det sig uppe på soffan på ett annat sätt liksom, det syns.
 
Hoppas ni fått en bra start på denna soliga tisdag! Kramar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0