Lördag

 
Idag har jag att göra med en riktig samarbetsvillig liten tjej här hemma. Det är verkligen roligt att leka med henne då. Till skillnad mot hur resten av veckan har varit faktiskt.
Utanför faller snön, tungt, ner. Det är ialla fall +4 grader ute och till veckan ska det nästan bli riktig vårvärme här, +3 på måndag och hela +10 grader på tisdag. Vi är egentligen lite sugna på att ta oss en sväng ut idag, så vi hoppas på att solen som de lovat lite utöver eftermiddagen, faktiskt kommer. För då ska vi ut!
 
 
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Antingen ska vi till Görans föräldrar och äta en hejdundrande middag, som de har sagt. Eller så blir vi hemma och äter en hejdundrande middag här också. Jag är sugen på lax och torsk-paket i ugnen, med pepparrotssås, potatis och massa grönsaker som blir sådär mjuka och lättätna! Mums.
Blir det inte idag så tar vi fiskrätten imorgon istället. När jag är hemma hela dagarna lägger jag lite mer skäl och tanke bakom det jag lagar, på så sätt blir det både nyttigare och såklart godare. Bra för oss alla 3 (4).
 
Nu kom Göran hem med 2 paket fiskpudding som han och Evelina sitter och trycker i sig. Haha.
 
Ha en riktigt trevlig lördag!
Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0