Kanelbullar

 
Åå, så mysigt det är att baka! Det borde jag försöka mig på lite oftare. Jag hann aldrig kika in här under jäsningen för jag passade på att äta lite lunch plus att vid andra jäsningen kom Göran hem och då klippte jag honom.
Nu tänkte vi slänga oss i soffan  med varsinn bulle och se en Johan Falk innan skruttfian ska hämtas.
 
 
Det blev några färre bullar än receptet säger, men jag valde att göra dem större istället! Tar dessutom alltid och dubblar fyllningen så de på så sätt blir saftigare.
Vad ska ni hitta på idag? Här är det lite mulet och tråkigt väder ute så det blir nog en innedag och så hoppas vi på finare väder imorgon när Evelina är hemma.
 
Trevlig fredag på er!
Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0