Jag vann!

 
Jag har glömt berätta för er att jag fick ett samtal för ca 3 veckor sen. De ringde mig från BAM och sa att jag hade vunnit en sån här tripp trapp stol från Stokke, värd 2645kr bara för att jag hade skickat efter en gratis bok så blev jag automatiskt med i en dragning varje månad. Idag kom avin, så jag kan hämta den när som helst nu.
 
Det är en "nyfödd stol" som man kan haka av och på när man vill. Perfekt vid middagsbordet, när man viker tvätt, står i duschen mm. Kan egentligen bara komma på fördelar med den. Efter ett tag blir det såklart en middagsstol för Evelina och sen till slut lillen! Jag beställde den i naturvit, tror denna är mer i trä, hittade den på google bara för att visa er. Själva tyget i babysitsen beställde jag i vitt med runda ringar i blå nyanser. Nyfiken.
 
 
 
 
 
 
Jag ska åka till banken och lämna in papper, på vägen ligger även de lagret som jag ska hämta ut stolen på, passar då på att göra det samtidigt.
 
Idag har jag för övrigt tänkt skura våran ugn. Den är så otroligt grisig. Det var nödvändigt för länge länge sen.
Gummilisten som sitter runt ramen liksom har också lossnat så jag har ett litet projekt idag.
Vad hittar ni på en vacker dag som denna?
 
Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0