Humörsvängningar

Här är det inte bara humöret hos den gravida mamman som svänger (vilket väl inte är så konstigt?), utan även på liten dam. Det fick vi bevisat (än en gång) i helgen. Ta bara dessa 3 bilderna som exempel.
Översta bilden ser hon väldigt fundersam och tänkande ut. På andra bilden är hon glad, inget kan väl spräcka detta leende? Eller om vi går över till den sista bilden så trillar tårarna ner.
Trött, glad, tänkande, ledsen och fundersam liten tjej - allt på endast 3 bilder!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tora

haha lilla gosfian då!
Här är humörsvängningarna hela galna också. 2års trotsen får mig att vilja hoppa från en bro vissa dagar. ;)
Kommer troligen inte att vara i Oslo igen på ett tag men självklart hör jag av mig om jag fårtid över. <3

puss!

2013-02-10 @ 17:16:02
URL: http://glitterfjolla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0