Aprikosfärgade rosor

Jag och Evelina fick precis besök av Görans faster och hennes man. Det var verkligen trevligt med lite besök denna dag. De är alltid lika trevliga och snälla. Vi fick rosor av dem, dagen till ära. Fina aprikosfärgade rosor. Jag fick också en bok av snällaste Inger.
Det var just från henne jag väntade samtal igår. Hon jobbar nämligen på försäkringskassan, tyvärr i en annan kommun. Till henne kan jag ställa samma fråga flera gånger utan att känna mig dum och hon kan svara på allt så jag förstår hur hon menar. Underbar hjälp på vägen nu när jag är sjukskriven och ska söka mammapengar!
De stannade på en kopp kaffe och en pratstund.
 
 
 
 
Nu sover mitt lilla gnälliga hjärta i sin säng. Det kändes nästan som hon hade lite feber igen. Tror jag ska ta den sen. Usch, gillar inte när hon är dålig. Man känner sig så hjälplös. Hon stannar nog hemma imorgon också så det blir en riktig långhelg med mamma och pappa. <3
Jag som ändå är hemma kan nog dras med henne en dag extra också, på så sätt slipper jag ju vara ensam.
 
Trevlig alla hjärtans dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0