Apotekpakken

Nu har jag varit på vift länge nog. Det kände jag i kroppen. Illamåendet kom tillbaka och jag blev trött. Kanske jag borde ta det lugnt ändå, lyssna mer på kroppen. Det är jag nog inte så väldigt duktig på. Nu har jag en till att tänka på, det kanske är dags då. Det är svårt att veta eftersom det bara "smäller till" med illamående osv...
Vem sa att det skulle vara lätt?
 
 
Jag fick ialla fall gjort det mesta av det jag hade på agendan. En sak återstår, det kanske jag och Evelina kan göra imorgon, så blir det dessutom en liten tur ut för henne också. Det är näst intill omöjligt att vara inne en hel dag med henne, hon blir så rastlös och uttråkad. Jag också egentligen, så jag förstår henne som har SÅ mycket spring i benen. Skönt för henne att komma till dagis idag kan jag tro.
 
Som ni ser på bilderna har jag hämtat ut en av mina "baby pakker"! Denna kommer från MAM och innehöll otroligt mycket spännande. Jag blev helt överraskad när jag öppnade den. Det är dessutom saker till pappan denna gången. Tummen upp, verkligen! Så ni som inte har reggat er där - gör det NU!
Jag väntar två till sånna här paket fast fran andra leverantörer. Det är alltid lika spännande att se vad man får!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0