Apelsin & Bärlunch

 
Vi har nyss sett färdigt den 5:e filmen av Johan Falk. Att jag inte sett de filmerna innan, har bara sett de 2 första.
Jag fick nästan skurat ugnen så den blev skinande. Det är svårt när det så sällan (läs;aldrig) blir gjort.
 
Vi var inne på banken en sväng också och fick lämnat in söknaden igen. Nu hoppas vi på ett snabbt svar och ett positivt sådant såklart! Usch, vad mycket papper och velande fram och tillbaka det är hela tiden. Förstår inte varför det ska ta sån tid och vara så stort problem som det verkar vara. Det är frustrerande. Våran kontaktperson på banken tycker också det är konstigt att det inte "händer något".
 
 
I brist på andra bilder fick det helt enkelt bli bilder på min lunch. Och visst blev det en nyttig lunch? Apelsin i båtar, bär och vindruvor i lite naturell fil med pyttelite socker över. Mums sa både jag och magen. Jag fick några hårda och tacksamma sparkar efteråt. Mysigt.
Fråga mig inte varför, men jag blev otroligt sugen på fiskbullar i vit sås och potatis med rårivna morötter. Så idag får det helt enkelt bli det till middag. Hoppas Evelina tycker lika mycket om det nu som hon gjorde som bebis. <3
 
Trevlig torsdagskväll på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0