Samsung galaxy tab 3

 
 
Då var julen över för denna gången. Inga flera paket att öppna, nyfikenheten är stillad och det normala är nu tillbaka. Ja för min del känns det helt okej ändå. Jag är jättenöjd med mina julklappar och sällskapet har varit utmärkt! Jag kunde dock önska att sällskapet fanns tillgänligt lite oftare, jag pratar förstås om min mamma som var här under julen. Pappa besökte jag nu under helgen. 
Jag sitter just nu och skriver med min nya lilla vän - surfplattan Samsung galaxy tab 3 10,1" - tack mamma! ♥ En för tidig födelsedagspresent. Det är ju inte så länge kvar till jag fyller 27 år (herregud, är det verkligen sant...?) Jag köpte surfplattan idag faktiskt. Hade sett den för 1990kr på Expert men det priset var bara till igår. Så jag ringde en annan butik, de hade den till 1990kr. För att slippa åka så långt gick vi in på Elköp (Elgiganten), bara för att chansa på att även de hade samma pris. Det hade de inte, där kostade den 2495kr, så jag sa till han i "hjälpdisken" att deras konkurrent säljer samma produkt för 500kr mindre. Då rynkade han pannan, gick in på konkurrentens sida för att liksom kontrollera att det jag sa stämde - vilket det gjorde. Så jag fick den för samma pris där också! Alltså 1990kr, ibland är det bra att vara stor i käften... Hehe. 
 
 
Mina vackra små stollar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0