Montering och dekorering

 
Så länge klarade vioss ifrån snön. Inatt har det kommit 10 cm och det är fortfarande snöstorm ute. Det blir nog innepysslande för mig idag. Alltså första gången på 10 veckor som jag inte går ut. Men det känns ändå okej när jag varit ute så mycket som jag har!
Igår kväll hade vi Ragnar och Rikke på middag så det blev sent på mig och Göran. Dessutom har detta troligtvis varit värsta natten sen Emil kom till världen. Kanske sovit 1 timme. Usch... Känns som att jag var ute på en barrunda igår, något som alltså inte var fallet. 
Hoppas det är tänder eller annat utvecklingssprång...
 
Vad gör ni idag? Här är jag inne på andra tvättmaskinen för dagen.
 
Just de. I onsdags monterade vi pepparkakshuset och i torsdags dekorerade vi det! Vad tycks? Hehe. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0