Tungt farväl

 
Det var ett tungt farväl av Sally igår. Det känns fortfarande jobbigt. Jag trodde jag skulle ta detta med en klackspark, men nej, det gör jag verkligen inte. Hoppas det känns bättre inom ett par dagar. Jag vet innerst inne att det är det bästa för både oss och Sally, även om det är jobbigt och tungt precis i början. Man saknar någon som möter en i dörren när man kommer hem, saknar att behöva stänga sovrumsdörren och saknar de där irriterande hårtussarna på golvet... Men som sagt, jag måste låta det gå ett par dagar. Kanske längre också.
Nu befinner hon sig hos en svensk tjej som bor inne i Oslo. Hon verkade jättesnäll och jobbar med djur. Så det känns okej än så länge. Hon har lovat att höra av sig och berätta hur det går hela tiden, vilket känns bra.
 
Här är ialla fall mina gosisar i fredags precis innan vi fick besök. Evelina älskar att gosa med sin lillebror och jag älskar att se dem tillsammans. Hon tror inte alltid att Emil är så ömtålig som han är och man måste därför vara på sin vakt då och då. Men hon säger att hon älskar honom och det märks verkligen. Mina älskade små. <3
 
 
Jag hade tänkt plocka undan lite saker nu. Saker som kattoaletten och mathörnan. Kanske går bättre om jag inte behöver se det hela tiden. Något måste göras ialla fall! Göran har börjat muttra varje gång han slänger smutstvätt i korgen så jag får väl kanske ta och tvätta en maskin också. Haha. Ja, det är inte svårt att hitta något att göra här ialla fall!
Dessutom ska jag ta och fota alla presenter som Emil fick på dopet (vilket var en massa).
Ha en fin tisdag så hörs vi. Kramar från mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0