Safe feeder

 
Den här magnifika uppfinningen köpte jag igår till Emil! Det ser egentligen ut som en "Lisebergsnapp" som ni ser på nedersta bilden. Det är liksom hål i sugdelen så att det sakta sipprar ut vad-du-nu-fyller-den-med. Vi testade banan idag. Eftersom det är allra första gången han smakar på något annat än mjölk så är det väl det som är mildast och snällast mot magen. Det var dessutom en övermogen banan, som jag har hört sätter igång magen mer än att förstoppa.
Det var ialla fall en stor succe hos Emil och han satt och sög länge på "nappen" och när han var färdig var det väldigt lite kvar. Men jag kan säga att det också var en trött Emil som bara fick lite mat av mig och slocknade, röd runt ögonen och gnuggande händer i näsa och ögon = trött! Så den kanske hjälper på att göra bebis trött också! Ska bli spännande att lägga i andra saker också. Fryst frukt bla. Kan nog vara gott om man har kliande tandkött.
 
 
Safe Feeder från Babyshop - Rekomenderas
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0