Pulkaåkning på gräset mitt i sommaren

 
Vilken sommar vi har haft va? Det finns inget att klaga på tror jag. Möjligtvis att det nästan har varit lite för bra väder. Haha. Men så kan man väl nästan inte säga. Vissa dagar var det så varmt att vi var tvungna att sitta i skuggan faktiskt. Evelina har varit ute från morgon till kväll, alla dagar, även de få regndagar vi hade. Hon har fått massa frisk luft i näsan och fått ut massa av de spring i benen hon haft!
Vi har tillbringat många dagar borta hos Evelinas mormor, där dessa fina bilderna är tagna. Evelina älskar att leka tillsammans med Gert, som gör Evelina till en lekdrottning varje gång vi kom dit. De har åkt pulka på gräset, suttit i min gamla barnvagn, kastat boll och allmänt flamsat tillsammans. Jag tror Gert är hennes bästis. Haha.
 
Visst ser Evelina lycklig ut på denna bilden? Här är hon mitt uppe i lek varvat med mack-ätning!
Det är precis så hon har tid att vara med på en bild. Vilken lycka och bus det lyser i hennes ögon. Det värmer i hjärtat att se tillbaka på sånna här bilder och tänka tillbaka på hur fantastiskt det var!
Bara ett år kvar till nästa gång nu.
 
 
I år var det rekord med körsbär i mammas körsbärsträd! De sista dagarna jag var där så hängde grenarna verkligen tungt pga alla vinröda, mogna körsbär. Synd att de sitter så högt upp. Annars hade jag ätit tills det runnit ur öronen på mig. Haha. Jag älskar körsbär! När/om jag köper hus någon gång så SKA jag ha körsbärsträd och äppleträd och massa vinbärsbuskar. Mums!
(Det var lite svårt att få klara och tydliga bilder eftersom det blåste endel.)
 
 
<3 Sommar <3
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma Mode Skärgårdsliv

Ja den finns i massa färger:) Tror hela setet kostade nåt på 3000.. Men man kan ju bygga lite som man vill med den serien:)

2013-08-18 @ 21:55:18
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0