Påfyllning

 
Här vaknade jag upp igår med världens huvudvärk och ont i halsen och snorig. Nyser ungefär 100 gånger i timmen och mår kasst. Frusen. Förkyld med andra ord. Det var längesen jag var det sist, men det tråkiga är väl att Emil också blivit dålig, stackarn. Hoppas vi blir bra snart!
På ett sätt är det tur att det kom denna söndagen istället för nästa, när dopet är.
Jag mådde kanske något bättre idag när jag vaknade, men inatt när jag varit uppe så har jag inte kunnat dricka något för att jag haft så ont i halsen. Hua.
Detta blev min lunch idag, min energipåfyllning!
 
 
Förutom energipåfyllning så har jag även fyllt på med lite nya blommor här i lägenheten. Det var ju ingen idé att köpa massa grönt när jag skulle på semester till Sverige. Så det har jag sysslat med denna veckan, bland annat.
Visst är denna lite annorlunda, men samtidigt fin? Jag tycker om gröna växter, jag behöver inte bara ha blommor liksom. Dessa håller dessutom längre och tål mer. Jag kan inte direkt skryta med att jag har gröna fingrar, så den här passar mig perfekt. En-gång-lite-då-och-då-vattning duger fint för denna herrn!
 
Nu ska jag underhålla en gnällig Emil och samtidigt hänga tvätt!
Morsning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0