Egen design

 
Måste bara visa er detta mästerverket! Visst blev den fin? Emils dopstårta som jag fått designa själv. Riktigt kul att hon hajade vad jag menade när jag stod där på konditorit och babblade på om hur jag ville att den skulle se ut. Hon stod och skissade på en post-it lapp och ibland ändrade jag mig och hon fick liksom stryka över. Haha. En elloge till konditorn på konditorit på Kungsgatan i Lysekil! Jag funderar på om jag ska gå in där nästa gång jag är i Lysekil och ge dem lite skryt, för både smörgåstårtorna och tårtan blev verkligen perfekt. Precis som vi ville och efter beställning! Bilder kommer också på resten av maten vi hade.
Funderar starkt på om jag ska spara bebisen på filten, den har inte blivit uppäten än nämligen. Går det tror ni?
 
 
<3 Dopstårta 25/8 - 2013 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0