Värdering

 
21 dagar kvar...
Idag har jag städat och plockat undan saker här hemma som en galning. Vi fick hit en mäklare kl 12 som skulle värdera våran lägenhet. Då är det såklart ett plus om saker och ting ser bra ut och inte för mycket framme.
(Tack Ellen för tipsen!)
Det gick väldigt bra och hon var väldigt positiv. Hon sa att den dagen vi bestämmer oss för att sälja är hon intresserad av att vara våran mäklare och ordna allt för oss. Det måste väl ändå betyda att hon har tro på en bra pris att få här? Så tog jag det ialla fall. Hon sålde in sig väldigt bra hos oss ialla fall! Väldigt trevlig och duktig tjej. Det som hon "lovat" att hjälpa oss med har hon redan satt igång med. En halvtimme efter vi sagt hejdå ringer nämligen min telefon och "nästa steg" var redan igång. Sånt gillar vi! Tummen upp för Aktiv på Furuset!
 
 
Som ni ser på bilderna är det fortfarande en del snö här, men det var längesen vi såg gräset under snön så som på den bilder längst upp till vänster. Underbart att solen hjälper oss att få hit våren fortare.
Jag har lagt vinterjackan på hyllan och använder nu endast väst när jag gå korta turer ute. Det var inget alternativ att ha på sig om man bara skulle gå den korta biten till affären för bara ett par veckor sen. Det går åt rätt håll med andra ord! Underbara vår. <3 (Det handlar mycket och ofta om väder här nu känner jag! Haha.)

Nej, nu ska jag hänga upp en maskin tvätt och tömma diskmaskinen. Sen är det nästan dags att hämta Evelina på dagis. Lilla tjejen fick jag gå in och väcka idag kl 09. Precis när jag väckt henne säger hon: Vått i sängen... Blöjan hade släppt på ena sidan så det var en stor pöl med kiss i sängen. Stackars. Tacka vet jag "kiss-lakan" (som jag också använder nu ifall vatnnet går). Så det var bara att ta bort alla sängkläder och lägga på nytt! Blir ett dopp i badkaret för Evelina sen också.
Det är inget vidare morgonprojekt att göra här känner jag, bättre med ett kvällsbad istället!
Fredagskramar till er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0