Sparlåga

 
Evelina älskar sin nallebjörn som hon fick i julklapp! Sover med den varje natt och kommer släpandes med den, katten, kudden och hunden varje morgon när hon vaknar och kommer in till mig. Man ser liksom bara en hög av gosedjur som kommer gåendes. Sötnosen.
 
 
Det där samtalet tidigare som jag väntade gick tyvärr inte så bra som jag hoppades på. Känner mig ganska uppgiven här nu... Men det är väl bara att se det ur den positiva vinkeln(, vilken vinkel det nu är). Är så himla frustrerad då jag fick uppfattningen om att det skulle gå bra denna gången...
Då måste jag gå på "sparlåga" ialla fall, det är en sak som är säkert. Trist.
Over and out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0