Nyttigt, gott och billigt!

 
Tänk att något så gott kan vara nyttigt? Ja, men så är det väl. När man väl skär upp frukt och lägger det på ett fat så äter man nästan hellre det än godis. Så är det ialla fall för mig! Det gäller att hålla blodsockret på en jämn nivå så det där sockersuget håller sig undan.
 
Igår hade vi lite vattenmelon till de grillade kotletterna. Evelina fick med sig lite till dagis och jag tog resten av den halva melonen nu till lunch. Ännu har vi en halv kvar. Mm, det är så gott och friskt. Du blir liksom inte illamående-mätt utan bara mätt. Sen är det ganska billigt! Allt på en gång. Kan det bli bättre?
 
 
Jag tänkte sätta mig och se på den sista filmen av Fjällbackamorden nu. Jag har ialla fall inte hittat någon mer än. Hoppas de kommer ut snart, för de är verkligen bra. Någon som sett dem? Rekomenderas!
 
Kramar från mig och en vilding i magen! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0