Luring i magen

 
Tänk så lite som ska till för att man ska känna sig lite bättre till mods... Det är inget nämnvärt men ändå så gjorde det min dag! Tack.

 
Idag har jag faktiskt haft massor med förvärkar och hoppats att smärtan ska stegra, men icke sa nicke. Han den där luringen i magen verkar trivas. Men jag säger bara det, han får inte lov att hyra platsen nästkommande månad om han så betalar två månadshyror. Haha. Det stället ska bommas igen så att säga!
 
Nu ska Göran strax gå och hämta ett stycke omöjlig Evelina och jag ska börja tänka på middagen. Inget svårt val för min del. Jag är jätte sugen på falukorv med makaroner och lite sallad till. Totalälskar den rätten och hade nog kunnat äta det flera gånger i veckan! Egentligen är jag inte så förtjust i korv men just stekt falukorv är något helt annat än "vanlig" korv. Massa ketchup ska det vara också. Nam nam!
Vad ska ni äta för mat idag?
Måndagskramar från mig!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma Mode Skärgårdsliv

Haha ja men samma här! "Nu hörde jag henne!" och så sprang man upp men hon sov så gott varje gång, haha. Vi har henne ju på övervåningen men nu har vi fixat en babywatcher så vi hör om det skulle vara nåt och då slappnar man nog av lite mer:)

Här blir det med falukorv. Fast korvstroganoff och ris som Elliot beställde:)

2013-04-29 @ 15:49:34
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0