Letters to Juliet

 
9 dagar kvar...
Jag har nästan kommit in i en "fas" då jag börjar tro att jag kommer gå över tiden. Länge, och bli igångsatt. Jag var övertygad om att det skulle hända något en stund innan BF denna gången, men jag vet inte. Det är några dagar kvar, men det känns redan som att jag gått över tiden. Svårt att förklara känslan, men så känner jag det ialla fall. Tur är det väl då att solen skiner och det är ett fantastiskt väder ute, lite blåst men NU smälter snön fortare än kvickt! Skönt. Igår var det maskiner här som susade runt huset hela dagen för att sopa upp grus som de använt under vintern och vilka mängder som säkert blivit strött ut i olika perioder då snön kom och gick väldigt mycket.
 
Våren känns så mycket mer "verklig" när gruset är borta och det börjar städas ute på gatorna här.
I villaområden blir det snart parkering förbjuden pga att de ska tvättas och sopas på gatorna innan 17 maj. Barna ska gå i tåg och då ska det bannemej vara rent och snyggt. Tänk att det är en månad kvar till 17 idag, exakt! Mys.
Dagarna efter är det dessutom ledigt. Många härliga lediga dagar såhär på våren = familjetid!
 
När jag såg filmen jag berättade häromdagen, Bröllop i Italien, fick jag lust att se Letters to Juliet igen. Den påminner kanske lite om den filmen. Den är också väldigt söt. Har ni sett den? Annars rekomenderar jag även den! De påminner om varandra för att de spelats in i Italien kanske, jag vet inte.
 
 
Se på min vackra lilla Evelina, bara ett par månader gammal. Tänk att hon ska bli storasyster inom bara ett par veckor. Min stora lilla tjej. Först nu förstår jag varför alla tyckte hon var så lik Göran då hon var liten. Haha.
Älskade <3
 
Göran är med sin bil på verkstad pga att något gick sönder idag när han körde. Som tur va går sånt på garanti när bilen bara är ett år gammal.
Kramar till er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0