Föräldramöte

 
16 dagar kvar...
Idag ska jag på föräldramöte på dagis. Göran hade egentligen kunnat följa med, men vi ansåg det bäst att han stannar hemma med Evelina. Det är färdigt runt 19.30. Jag är glad att det är Evelinas avdelning som har tidigt möte så det inte blir så sent. Så trött som jag är om kvällarna ligger jag redan i sängen 21.30, då avdelningen bredvid är färdiga med sitt möte.
 
Igår snöade det här. Bara en liten stund, men jag trodde inte det var sant. Senare när Göran kommer hem säger han att det ska komma 20cm snö på lördag!!! Jag vill inte tro att det är sant, men väderprognosen har stämt nästan till 100% de senaste månaderna. Tänk om man blir tvungen att ta på sig vinterskorna igen... Usch.
 
 
I New Jersey: En fyra åring gick hem till sin sexåriga kompis och sköt ihjäl denne med ett gevär. Ett skott i huvudet... Hallå, vad är det som håller på att hända? Först och främst kan man undra hur en fyraåring vet hur man ska hantera ett gevär. Inte ens jag vet det. Och sen hur han har fått tag på ett gevär? Slarviga föräldrar? Jag vet inte vad jag ska tro längre. Skrämmande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0