Effektiv

 
3 dagar kvar...
Idag har jag varit vaken sen Göran gick upp, alltså kl 04:15. Fråga mig inte varför, men jag klarade bara inte att somna om. Irriterande nog sov Evelina lite längre idag, vilket jag också kunnat göra. Morr. Men jag har hela dagen på mig nu. Lite efter 08 var vi på väg till dagis efter frukost och lite plock i lägenheten. Haha. Tänk om man var så effektiv varje dag.
 
 
Jag väntar ett otroligt viktigt och spännande samtal! Det kommer avgöra en hel del och jag är nästan lite nervös.
Ni kan väl hålla en extra tumme för mig?
 
Jag borde dammsuga golven här hemma, men eftersom jag går och sopar golven varje dag så känns det inte så nödvändigt ändå. Hade dock varit skönt att vara färdig med det när det snart kommer in en bebis i vårt hus.
Orkar/orkar inte? Hm, får suga på den karamellen lite först...
Trevlig onsdag på er!
 
Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0