Bäddat och klart!

 
Idag har jag varit hos min barnmorska. Allt gick fint och blodtrycket var super. Känns bra för det var på denna tiden sist som det började stiga och konstra lite som det ville. Allt mått var bra och prinsen visade stolt upp sina sköna fosterljud på monitorn. Jag ska tillbaka imorgon och lämna ett nytt urinprov bara.
 
När jag kom hem dammsög jag och tvättade alla golven. Känns underbart när det är gjort. Jag fick till och med dammsugit ute på altanen där vi kommer befinna oss mer och mer nu när värmen kommer smygande. Då är det skönt om golven är rena även där ute! Ska ta mig en dag och kasta lite grejer som bara står där ute och sätta saker in i boden som inte behöver stå framme, det ser så "brötigt" ut då.
Som ni ser på bilden nedan har jag varit extra effektiv idag och även fått bäddat lillebrors säng. Härligt att det mesta är gjort nu. Så nu kan du bara komma, våran prins. Du har en storasyster som älskar att gå in och titta på saker i ditt rum, gärna låna med sig något ut också... Så du får komma och passa på ditt rum innan hon flytta allt ut till sitt. <3 Älskade lilltjej och lillkille.
 
 
Det blev en ganska slarvig bild och även bäddning kanske. Kommer säkert gå in och ändra imellanåt, men jag tycker det enkla oftast är det fina! Kanske jag ska köpa någon "mobil" grej att ha ovanför sängen också... Hm, får se om jag hittar någon fin och passande. Gärna en som man kan fästa i sängen så vi slipper borra i taket med en borrmaskin vi inte har. Haha. Då kan det bli krångligt...
 
Hoppas ni får en fin tisdag med jobb och allt vad dagen kan innehålla!
Nu ska jag sätta på en film och ta mig en välförtjänt glass här på soffan.
Kramar till er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0