Babyshop & Havaristen

 
14 dagar kvar...
Åå vad tycker ni om denna söta skålen? Jag föll pladask för den ialla fall! Jag och Görans mamma åkte till Havaristen en sväng idag. Vi skulle iväg till Babyshop och köpa skor till Evelina. Jag köpte ett par vårskor och Görans mamma köpte ett par jättefina gummistövlar till henne. 140kr/par, jättesöta. Kan lägga ut bild på dem senare. När vi ändå var genom bommarna sa jag att vi kanske kunde åka ut till Enebakk till Havaristen samtidigt. Sagt och gjort! Hittade inte så jättemycket där. Bara lite småplock. Korv, salvor, strumpor till Evelina och såklart denna söta skålen. Det är precis sånt mönster som jag tycker om och som passar i mitt kök! Tänkte köpa lite citroner och lime att fylla den med, bara som dekoration. Det går ganska lång tid innan sån frukt blir dålig så det kan de vara värt!
 
 
För övrigt så snöar det fortfarande här. Inte i några stora mängder, men det har redan lagt sig på sina ställen. Just för tillfället är det uppehåll och så hoppas jag det fortsätter.
Tänkte slänga benen i högt läge på soffan här nu, efter en lax, potatis och hollandaiesås-lunch, tillsammans med en kaffe latte. Mums!
Ha en fin fredag allihop och kör försiktigt om ni ska ut på vägarna!
Kramar från ett grått och trist Oslo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0