Vardagsbabbel

En vecka senare sitter jag åter på biblioteket på Furuset. Det värsta är väl att det faktiskt också var senast jag skrev något här också.
Jag har fått tillbaka min dator igen, som jag skrivit, men jag har inte fått tummen ur och fixat den än. Idag börjar jag kl 15 och jag har gott om tid före jag måste åka, så då ska jag ta mig lite tid framför datorn hemma sen.
Jag har varit ute och gått mig en sväng och landade (som vanligt) här. Före jag parkerade bakdelen framför just denna datorn. på denna stolen, så var jag inne och köpte två ljuslyktor till mig själv. Jag vet, jag har massor av sånt. Men jag älskar att tända ljus på kvällarna vid denna årstiden. Och då är det lite skoj att förnya sig ibland!
Jag passade på att köpa 3 julklappar till min mamma i samma affär. Jättefina. Kunde tänkt mig de själv faktiskt. Vad det är kan jag såklart inte avslöja, än!
 
Det har egentligen hänt en hel del på senaste tiden, det är därför lite för lite energi över till sånt jag egentligen vill och måste göra. Nej då, det är absolut inget allvarligt som hänt. Kommer berätta om ett litet tag!
 
Jag ser inte fram emot min jobb-vakt ikväll. Tyvärr. Det är massa varor som är nedsatt pris på. Det leder till att det blir mycket mer att göra, stress och senare hemkomst. Dock kommer det garanterat gå bra. Måste bara ladda batterierna tills dess.

Vad hittar ni på idag, kära vänner?
 
 
Min kära affär och våran saknade butikschef, Espen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0