Nollställd

Visst är det kul att gå in för att läsa min blogg varje dag och jag inte skrivit något på 5 dagar?
Men igår fick jag tillbaka min dator, för andra gången. Äntligen! Nu har den tydligen blivit nollställd på både bilder, program och filmer. Så det är bara att börja om från början igen... Tur att jag köpte en hårddisk för ett tag sen som hade plats till all överflödig skit!
 
Idag frågade jag Evelina om vi skulle åka till Sverige i helgen och hälsa på mormor och morfar. Då svarade hon snabbt "ja". Ni vet ett sånt där ja som barn kan ge till svar när de inte riktigt förstår vad man menar och de egentligen lika gärna kunde sagt "nej". Men hur som helst så var det kul att hon faktiskt svarade ja på rätt fråga idag!
Så i helgen åker vi alltså till Lysekil. Vi har inte varit där sen semestern och vi börjar sakna kvarlevorna där nu. Haha. Så vackert jag uttrycker mig om min familj.
Jag har faktiskt tagit ledig fredag så vi får det mesta ut av helgen. Det är alltid mycket att göra när vi åker ner och helgen bokstavligt talat rinner iväg fortare än man tror är möjligt. Egentligen skulle jag vilja ha torsdag-söndag istället. Då blir det liksom 3 hela dagar iställer för 2.
 
Nu ska jag knata iväg hem från biblioteket efter jag gjort två små ärenden här.
Ska hem och börja ladda ner alla program som jag förlorat.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0