Bröderna Karlsson

Idag är jag ledig. Egentligen skulle jag jobbat men jag fick ledigt pga att jag hade jobbat så mycket i förra veckan. Det passade mig perfekt för då fick jag uträttat lite ärenden jag skulle göra.
Just nu sitter jag på biblioteket och lyssnar på en föreläsning om Andra Världskriget. Spännande och lärorikt men inget jag har tid för just nu. Stack in här för att lämna tillbaka filmen jag lånade igår och se om jag hittar en ny att låna. Visste inte att det fanns ett så stort utbud av filmer på biblioteken?! Visste ni? Man får låna dem en vecka till och med, gratis! Igår lånade jag Bröderna Karlsson. Är det någon som sett den? Den var ganska rolig faktiskt. Rekomenderas att se. Helt klart.
 
Jag har varit hos min läkare idag. Efter det åkte jag för att handla det sista som behövs till dagens middag, nämligen taco. Mums. Det var ganska längesen så det sitter nog extra gott just idag!
Äter ni taco med mjuka bröd eller med skal? Jag äter alltid med mjuka bröd, så denna bilden är bara lånad från google.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0