Tom & Jerry

Gud vilket underbart väder det är här. Vi stormtrivs och vill att tiden ska gå mycket saktare än den gör. Pappan har nyligen anlänt och jag känner att det är nu vi kan koppla av riktigt, som en familj.
Vi befinner oss för tillfället hos min mamma, där hon har sitt sommarställe. Det ligger ute på en "äng" så det fläktar väldigt skönt här hela tiden. Evelina har sprungit runt helt naken under dagen och det är lätt att se hur hon trivs! Underbart att se sin lilla älskling ha det så bra! Nu sitter hon och vräker i sig massa Tom & Jerry kex här... får stoppa henne så hon inte blir mätt innan maten.

Göran ligger och sover på altanen och mamma lagar mat. Då passade jag på att dra mig undan för att skriva lite här. Tyvärr (med stort T) så är batteriet på min kameran slut så jag kan inte ta/lägga ut några bilder. Dock har vi tagit några få med mobilen och jag hoppas att pappa har en kabel som passar att ladda kameran med. Måste bla. ta kort på min gamla bil och lägga ut till försäljning.

Det har inte blivit något dopp i det blå än, men kanske imorgon. Evelina däremot har hällt massa vatten över sig själv här under dagen, haha. Tänk om jag kunnat fånga det på film/bild.
Nej, nu är visst maten färdig här!

Vi hörs imorgon kära läsare. Ska försöka skaffa bilder tills dess.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0