Tillfälligt stängt!

Idag får ni försöka fördriva tiden på något annat sätt än att gå in på min blogg. Jag är nämligen dåligare än dåligast idag och kommer inte vara någon aktiv bloggare på något sätt. Det har totalt låst sig i halsen på mig och jag kan nästan inte prata utan låter mer som en kråka... Det enda jag har gjort idag var att åka till biblioteket där jag var tvungen att skriva ut papper som skulle med posten IDAG! Märkte snabbt att jag tagit mig vatten över huvudet. När jag kom hem slängde jag mig på soffan och låg där till Göran kom hem. Evelina var jättesnäll, hon hämtade sin kudde och sin gosekatt och lämnade hos mig, precis som om hon förstod att jag var dålig. <3 Nu har jag sovit i närmare en timme, Evelina lite längre. Jag känner inte alls för att gå ur sängen idag, så jag hoppas ni förstår att det är tillfälligt stängt här idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0