Stolputer

Dessa ska köpas! Stolsdynor till köket. Just nu har vi vita och med ett litet barn i familjen behöver de tvättas ibland, gärna för längesen faktiskt. Men vi behöver något att byta med. Jag hittade dessa fina på... Gissa vart?
Europris faktiskt! De kostar 60kr styck och vi behöver fyra st. Men min matematiska kunnskap blir det 240kr sammanlagt, inte illa. Dock är jag osäker på knäppningen/stängningen, det ser ut som det är ett kardborreband i mitten på dynan? Ser nästan ut som en väska eller liknande, konstigt. Vad tror ni?

I sommar ska jag också få tag på en vaxduk på Mannes i en färg som passar till dynorna! Tycker det är behövligt att byta ut färger/modeller för att känna förändring och förnyelse, även om du några månader senare lägger på samma som du hade innan... Det blir ändå tillfälligt nytt!

Eftersom jag sitter och väntar på att tvättmaskinen ska snurra färdigt får ni dras med mig här. Jag har inget att göra under tiden jag väntar så jag fyller på text här istället! Like it or not! ^^.



43x43x7cm - Europris - Stolpute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0